59 мільйонів гривень заплатили київській фірмі-«прокладці» за ремонт залізничних вагонів

Криминал

Залізничники, не рахуючи грошей, зливають ремонт рухомого складу дрібним фірмам у власних же депо.

ПРАТ «Київ-Дніпровське міжгалузеве підприємство промислового залізничного транспорту» («КД МППЗТ») Міністерства інфраструктури України за результатами тендерів уклало три угоди з ТОВ «Європейські транспортні традиції» на ремонт вагонів на загальну суму 59,40 млн грн. Особливістю стало те, що переможець отримав всі підряди без конкуренції, тому що більше ніхто не прийшов на торги.

Як повідомляється в системі «Прозорро», в цьому році заплановано виконання капітального ремонту з продовженням терміну експлуатації 42 універсальних вагонів-платформ, 28 хоперів-дозаторів і 12 думпкарів і капітальний ремонт з продовженням терміну експлуатації і відновленням або наданням нових номерів, з подальшою реєстрацією в базі АБД ПВ ГІОЦ ВАТ «Укрзалізниця» 42 універсальних вагонів-платформ, 28 хоперів-дозаторів і 12 думпкарів.

Читати також: «Київобленерго» не виконало свої ж правила, але хоче покарати підприємство

Роботи проводити в вагоноремонтних депо ВАТ «Укрзалізниця» в Помічній Кіровоградської обл. і Смілі Черкаської обл., які є субпідрядниками.

Закупівлі провели з другої спроби. Перші тендери відмінили через брак пропозицій, оскільки на них прийшов тільки цьогорічний переможець «ЄМТ» з такими ж цінами.

«КД МППЗТ» проводить закупівлі за допороговой процедурою, тому що не вважає себе замовником у розумінні закону «Про публічні закупівлі», здійснюючи діяльність на комерційній основі. Це означає, що його тендери неможливо оскаржити в АМКУ. Однак це не заважає віддавати замовлення маловідомим і не фірм, що зарекомендували себе.

Столична фірма «Європейські транспортні традиції» зареєстрована в жовтні 2018 під назвою «Корлан Фінанс», власником було ТОВ «Бізнес пропозиції» Володимира Пальчика і Валерія Резника. У лютому назва змінилася на нинішнє, а засновницею стала Тетяна Голікова з Оріхова Запорізької обл. Директором спочатку став Олексій Ліга, а потім сама Голікова.

Якщо Вам відомі факти про порушення законодавства про публічні закупівлі, повідомляйте в Редакцію сайту «Верховенство права».

За матеріалами: nashigroshi.org

 

Теги: Укрзалізниця, Європейські транспортні традиції, Корлан Фінанс

Коментарі 0

Залишити коментар
Источник

Добавить комментарий